Bourse24 Ads 209
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 229
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 220
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 228
تبلیغ بورس24

به گزارش کدال نگر بورس 24، شرکت فرآورده های نسوز پارس در خصوص برخی از مفاد دستورالعمل حاکمیت شرکتی اقدامات و برنامه های شرکت شفاف سازی کرد.

"کفپارس" شفاف سازی کرد

به گزارش کدال نگر بورس24 ، شرکت فرآورده های نسوز پارس در خصوص برخی از مفاد دستورالعمل حاکمیت شرکتی اقدامات و برنامه های شرکت اظهار داشت:

اعضاء هیئت مدیره محترم مکلف به ارائه اقرار نامه مینی بر عدم عضویت در هیئت مدیره حداقل ۳ شرکت پذیرفته شده نزد سازمان بورس و اوراق بهادار و همچنین اقرارنامه مرتبط با آگاهی از الزامات مقررارتی و مسئولیت های خود شدند و اقدامات لازم و اقرار نامه های مربوطه تهیه گردید.


در جهت تشکیل کمیته انتصابات کمیته مذبور در حال تشکیل و راه اندازی زیر نظر هیئت مدیره می باشد که اعضاء آن شامل مدیر عامل با نماینده آن مدیر منابع انسانی ، مدیر امور مالی مدیر تولید و مدیر فروش ) می باشد.

شرکت اقدام به تشکیل و برگزاری جلسات کمینه ریسک تحت نظر هیئت مدیره نموده که به صورت دوره ای ریسک های شرکت شناسایی و پایش شده و اقدامات کنشی لازم جهت حذف یا کاهش این ریسک ها صورت میگیرد .

در خصوص حصول اطمینان از رعایت کلیه قوانین و مقررات در خصوص دارندگان اطلاعات نهایی ضمن تهیه فرم کلیه دارندگان اطلاعات نهانی شرکت و ارائه آن به سازمان بورس اوراق بهادر شرکت اقدام به برگزاری جلسات داخلی و دوره های آموزشی لازم برای کلیه دارندگان اطلاعات نهانی نموده و قوانین و مقررات مربوطه تشریح گردیده است لازم بذکر است کلیه اطلاعات نهانی در چارچوب طبقه بندی شده با دسترسی های مجاز به افراد داده شده است.


به منظور طراحی و ساز و کار مناسب جهت برقراری روابط موثر با سرمایه گذاران شرکت ضمن ارسال به موقع کلیه گزارشات و صورتهای مالی و شفاف سازیهای لازم و به موقع در سامانه کدال اقدام به خرید و راه اندازی نرم افزار امور سهام راهکاران سیستم از شرکت همکاران نموده است.

همچنین در درگاه سایت اینترنتی شرکت به آدرس https://www.pars-ref.ir و پست الکترونیکی شرکت به آدرس Spars-ref.ir نسبت به ارتباط با کلیه سرمایه گذاران نموده است.

همچنین کلیه سهامداران همواره میتوانند علاوه بر ابزارهای ارتباطی فوق از طریق شماره تلفن ۳۷۲۷۲۲۲-۳۵- داخلی ۲۷۱ با امور سهام این شرکت ارتباط مستقیم داشته باشند.

شرکت با توجه به کمیتههای تخصصی موجود شامل کمیته طرح طبقه بندی کمیته استخدام کمیته ضایعات و ... و آئین نامه های مربوطه همچنین وجود دستور العملهای کاری در چارچوب استانداردهای ایزو فعالیت می نماید.کفپارسکفپارس

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 193


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 188
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 206
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24